Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

středa, února 09, 2005

První volný den ... ale ne docela

Po 30ti dnech jsem dnes poprve nebehal. Je mi z toho doted trochu smutno, ale asi je to to nejrozumnejsi co mohu udelat. Vcera jsme to v praci pekne natahli, dorazili jsem domu (se zenou) az kolem pul desate, udelali jeste veceri a par zakladni domacich ukonu a pred pulnoci akorat padli. Takhle si relaxaci po delsim behu moc nepredstavuju.
Z behaciho hlediska je streda volnejsi, na nekolik tydnu dopredu na ni pripada 6 1/2km, nebo chcete-li 4mile. Navic ale mivam ve stredu (a pak i v patek) trenink karate, coz je muj druhy sport. Nepredstavujte si mne ale kdo vi jak, s karate jsem zacal asi pred rokem a ctvrt (v soucasnosti jsem drzitelem teprve 7.kyju), prave proto, ze jsem mel chronicke problemy pri behu. Je to krasny dynamicky sport, s krutosti, nasilim ci frajerstvim znamym z filmu nema nic do cineni. Bezvadne se pri nem stretchuje, pod dohledem senseie (mistra) a ostatnich si to nedovolite osidit, posilite systematicky prakticky veskere svalstvo, zvysite jejich pohybovy rozsah a navic je vetsina treninku v peknem rychlem tempu, ze sotva popadate dech. Z behaciho hlediska je to pro mne na podobne urovni jako mnoha rychlostni cviceni. Kupodivu je to i z hlediska zraneni velmi bezpecny sport. Stacil mesic behu a vsechny stare rany se pripomnely, za vice jak rok karatovani bych se sice nedopocital modrin, zvlaste na loktech, ale to je asi tak vsechno. Asi nikdy uz nebudu schopen udelat poradny provaz, ale rozpeti ktereho jsem schopen se vyrazne zvysilo ... a to ma pak vliv i na behani ... mnohem snazeji se vam delaji delsi kroky a i ty kratke kladou mensi "odpor".
Utesuji se proto ze jsem vlastne dnesni "dvoufazovy" trenink zredukoval diky pracovnim povinnostem na jednofazovy ;-)) ... uvidime jak se budu citit, mozna to tak nejakou dobu necham, preventivne, protoze stejne neni kam spechat.
P.S. Mozna bych se mohl zacit podepisovat jako "Ninja Zelva" ... ninja, to je snad jasne ;-))) ... a zelva je podle rychlosti ;-)))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home