Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

čtvrtek, února 10, 2005

Tuhé ráno a netradiční stretching

Dnesni ranni vstavani byla tragedie ... snazim se posouvat budik stale dopredu, abych vybihal akorat kdyz uz zacne byt videt. Drive to nema cenu, beh s celovkou si nedovedu predstavit a pozdeji to nejde. I kdyz mam volnou pracovni dobu ... tak "odsad pocad". Mam pocit ze nejvetsi strach, kdyz nekdy nemohu jit behat, je ze druhy den, az moci budu, uz nevstanu. Proste se na neco vymluvim, najdu si duvody, ktere budou minimalne stejne dulezite (ne-li dulezitejsi) abych nemusel vstavat. Naopak cim delsi mam serii rannich behu, tim je to vice motivujici, clovek je pak preci jen trosku na sebe hrdy, ze jde trapit telo za kazdeho marasmu. Zkratka, po vcerejsi bezecke absenci a se znacne zakyselenymi svaly z vecerniho karate, to byla opravdova lahudka. Bezel jsem svuj 6.5km okruh do vedlejsi vsi, pres zeleznicni prejezd a zase zpet po druhe strane. Samozrejme ze jen co se clovek trochu zahreje a rozhejbe, asi tak na 2.5km, tak vam padnou pred nos zeleznicni sranky. Vratit se tou samou cestou je "pod uroven" protoze to by bylo kratsi, behat na miste nebo do kolecka je trapne, zvlaste kdyz se tam lajnuji auta plna lidi co jedou do prace a ukazuji si na spoceneho blazna v kulichu a teplakach jak se z nej kouri (bodejt by ne kdyz je 5 pod nulou), a tak nezbyva nez se zastavit ... hezky ztuhnout a promrznout ... a az se sranky raci zvednou tak vsechno odznova ;-)) ... ale to asi taky znate.
Nevim jestli to bylo tim vlakem nebo vcerejsi absenci, ale uplne jsem zapomnel zaverecny stretching !!! ... to se mi jeste nestalo. Drive jsem to sidil, ale ted se fakt poctive pokazde snazim, nevynechal jsem ani jednou (a mam pocit ze to je znat), ale dneska jsem uplne zapomnel. Doslo mi to az ve sprse, kdyz se mi propadla pata do vytoku (tam kam se strka spunt). Nahodou je to docela prijemne na achilovky, vana je stejne trochu z kopce a do te diry vam klesne akorat pata, presne o tech par milimetru co staci k protazeni. ... a takovy stretching pod teplou sprchou po 40 minutovem martiriu v mraze ... no neberte to !!!

4 Comments:

At 10. 2. 2005 21:35:00, Blogger mesens said...

S tou celovkou mam dobry zkusenosti, nejlepsi je dle meho Zipka od Petzla, o te ani netusim, ze ji na hlave mam... M.

 
At 12. 2. 2005 20:20:00, Anonymous Anonymní said...

doporucuju tohle http://www.silva.se/orienteering/produkter/hea_start.htm U nas v cechach je to nechutne drahe, ale behat s tim neni nejmensi problem a sviti to jako auto

 
At 23. 2. 2005 11:45:00, Blogger Running Shadow said...

Dekuju obema za rady, dny se prodluzuji, tak to asi ted nebude akutni, ale v nejhorsim na pristi zimu do toho pujdu. Anebo mozna drive, lakaji mne etapove zavody tzv "adventure runs" na kterych se bez svetla neobejdete. P.S. ty vyrobky od Silvy mi nejak pripominaji protiletadlove svetlomety ... fakt bomba. ;-))

 
At 24. 2. 2005 10:41:00, Anonymous Anonymní said...

Ze své vlastní zkušenosti(profesionální sportovec specializující se na extrémní závody) bych nevolil ani jednu ze svítilen, které dva kolegové nahore nabizeli. Mají mnoho nevýhod o kterých se můžeme, jestli budete mít zájem, později pobavit.
Mě se osvědčila svítilna od no-name výrobce, odkaz tady:

http://www.rakosnicek.cz/Default.asp?CatID=481&TYPTREE=1&nLevel=3

Pro upřesnění preferuji výrobky, které se na stránce vyskytují pod kódovým označením Dino a Hroch.

 

Okomentovat

<< Home