Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pondělí, prosince 30, 2013

Pozvanka ke Stinove oslave noveho roku

Prestoze blog nehyri kdejakou bujarou aktivitou, dovolil bych si pravidelne (byt trochu unavane) i nahodne ctenare preci jen pozvat k jistemu bezeckemu poohlednuti za rokem 2013. Kam jsme dobehli, kam nikoliv. kde jsme se ztratili, a kde jsem se naopak nasli. Nic vazneho ... mozna jen trosku zavzpominat, jake jsme meli pred rokem cile ... zhubnout, dat konecne tu (!) stovku (v milich nebo kilometrech?), predbehnout toho nebo onoho, ukazat ji/jemu nebo se tam predvest ... behat s usmevem, nebo konecne bez nej ... neni nutne zverejnovat nijake zpytovani svedomi, ci verejne se upsat k nejakym novym predsevzetim, spis jen si tak v duchu zavzpominat co se povedlo a kde jeste mame nejake resty. A kdyz uz o tom behani tak intenzivne premyslime, kdybyste meli chut, mrknete sem:

po pate odpoledne stredoevropskeho casu na Silvestra budu se v Arizone morit na kultovni ctyriadvacetihodinovce zvane "Across the years" tedy cesky neco jako "napric lety". Realne vybehnu v roce 2013, a pujde-li vse dobre dobehnu uz v roce 2014 :). Soubezne konaji se behy na 48 i 72 hodin a pro zvlast otrle pak i na 6 dni. Kdyby vas pak nelakalo sledovani me malickosti, jiste navrat k zavodeni v podani legendarniho Yannise Kourose a jeho ohlaseny pokus o rekord v behu na 6 dnu by mel preci jen pripoutat jistou pozornost. 
Ja tradicne budu rozbihat pomalu. Na startu mne snadno poznate. Jsem ten nejtluststi v zadu. Kdyz se pole roztrha,doporuciji sledovat cerveny satek "na pirata", cervene tricko s dlouhym nebo kratkym rukavem a tmave hnede shortky. Je tezke predvidat jak to pobezi. Chtel bych ale zkusit priblizit se 200km. Za sto mil bych ale byl rad taky ... mam pocit ze jsem trochu z formy. Nejde mi pak o vzdalenost, jako spis o provedeni. Radsi se nekde bez prestavky plouzit, nez bezet jako dabel a po 16ti hodinach zkapat. Budeme uvidet.
Pro feministicky ladene ctenare dopoducuji sledovat Veroniku (ktere Honza12 nezne rika "Nika"). Bude to jeji prvni 24 hodinovka. Je sice od nas z Los Alamos, ale jinak Ceska jako poleno. Pro ty jez teskni nad rozpadem federace uvedu ze obcanstvi jejiho manzela je slovenske. Veronika proto pobezi za obe vlajky :). Uvidime ... co ji chybi v rychlosti nahrazuje houzevnatosti, na dukaz cehoz rad priznam ze mne dokonce porazila i na poslednim Deadmanovi. Ve vysledkove listine by mela byt uvedena jako "Veronika Mocko". 

Kdyz vse pujde dobre, pak nevidim a neslysim az do posledni hodiny (pak obvolavam rodinu a vsechny zname). Kdyz dostanu krizi, na chvili si sednu, otevru lahvace a zkusim se nejak zkonsolidovat. Urcite zkusim brnknout Honzovi12. Kdybyste meli chut neco vzkazat, dejte vedet v komentarich. Honza12 urcite  vse doruci :) ... a pratelske slovo je po 15ti hodinach vic nez kalisek s kolou :)

Vzemu zdar! 

24 Comments:

At 30. 12. 2013 8:42:00, Anonymous AprilRuns said...

Vzhledem k tomu, ze nas letos na Silvestra ceka tezka parba (v pul osmy vecer mliko a pak az do rana v postylce...), budeme te bedlive sledovat, tak se neulejvej!

 
At 30. 12. 2013 11:14:00, Blogger 12HonzaDe said...

Taky to letos vidim na tezsi variantu:)... I kdyz rano mam v planu tradicni otevirak na Karlstejn..Budu Vas sledovat, samozrejme drzet palce.. I kdyz vim, ze si tim jenom "skodim"..:).. To to zase bude na Zane Grey vypadat!:)
S kym jsem se to proboha dal do party!...
jeste jednou, drzim palce, zdarne behejte a at si udelate pekne osobacky!. VSEMU ZDAR! 12:)

 
At 30. 12. 2013 12:36:00, Anonymous Iva said...

Už už to vypadalo na Silvestrovský večer "nuda, nuda, šeď, šeď"..a nakonec zajímavej program! Tak tfuj tfuj, ať to běží..postrkuju tebe i Niku co nejdál to půjde!

 
At 30. 12. 2013 18:14:00, Blogger Jiří Helleší said...

Budu po očku sledovat a držet palce. Tak ať se zadaří a doběhneš do nového roku ve zdraví.

 
At 31. 12. 2013 6:00:00, Blogger Running Shadow said...

Moc diky za prani, bude mi cti ucinkovat v trosku netradicni silvestrovske estrade. Byl jsem si prohlidnout trat, v noci je fakt kosa, div nemrzne. Pres den 22C. V noci si asi misto piratskeho satku narazim na hlavu cerneho kulicha ala "newyorsky bezdomovec".

 
At 31. 12. 2013 9:46:00, Blogger Martin Kment said...

Tak přeci jen důstojný program na konec roku! Budu držet palce ať kilometry i míle ubíhají co nejlehčeji. Martin VP

 
At 31. 12. 2013 14:27:00, Blogger Renata said...

Držím moc palce ať už uběhneš jakoukoliv vzdálenost! Hlavně ve zdraví a s dobrým pocitem :) Budu po očku sledovat, i Niku!

 
At 31. 12. 2013 16:33:00, Blogger Machy said...

Hola, hola. Budu jak jinak nez drzet palce. GO VLAD GO! GO NIKA GO!

 
At 31. 12. 2013 17:16:00, Blogger 12HonzaDe said...

tak jsem v pamatny cas kouknul.. a vida,,Stin i Nika maji svoji prvni mili... to zni moc dobre...
Drzim palce!!! LA do toho!! 12:)

 
At 31. 12. 2013 23:11:00, Blogger 12HonzaDe said...

Celou dobu spadlej server!!! ted v 11h naskocil, rychle davam vysledky.. Stin.. 103 misto (54km)
Nika 119-123 (49km)...
Jedem... Drzim palce.. OMG! To abych se taky nekdy na 24h prihlasil..:)
.. Ty kamaradi...:)
DO TOHO!!! 12:)

 
At 1. 1. 2014 0:36:00, Blogger Jiří Helleší said...

Honzo, už jsem nad tím taky uvažoval, ale odrazují mě ty kolečka někde kolem stadionu po asfaltu. Chtělo by to nějakou trailovou 24h. Jdu spát, Stíne doufám, že to nevzdáš než vstanu :-)

 
At 1. 1. 2014 1:29:00, Anonymous Iva said...

Třetina za tebou, 70km v kapse..krása!Pěkně jdeš, Nika v těsném závěsu - jen tak dál a dál..držím oběma palce!!

 
At 1. 1. 2014 12:19:00, Anonymous Anonymní said...

Celou noc koukam na prubezny vysledky na nejaky alternativni IP adrese, co jsem nasla na Twitteru. Je to mazec. Stine, drz! April.

 
At 1. 1. 2014 14:30:00, Blogger Running Shadow said...

Po dvaceti hodinach a nejakych drobnych se Bezici Stin definitivne zastavil. Uplne se mi rozlozily nohy, proste jsem na to nemel. Moc diky vsem za fandeni, snad i s vypadavajicim internetem to chvilkama stalo za to.
Nika stale bezi a utoci na bednu. Kdyz vse pujde dobre, mohla by se dostat ke 170km. Drzme ji palce.

 
At 1. 1. 2014 14:58:00, Blogger 12HonzaDe said...

ted jsem mluvil se Stinem, presne, jak rikal..
Odesly mu kolena.. Myslim, ze je to obecne prokleti rady trailovych bezcu, kdyz prejdou na silnici/rovinu pri dlouhym zavode.. no jen aby to jen tak nehral..:), az pak prijde Zane Grey.. Tak me bude honit po lese, no jako zdutou kozu:)..
Tak odpocni..
Ovsem Nika je podle vseho v pohode.. zatim jede jak namazany stroj:), 17 misto, 7 v zenach.. mozna ze dosahne na bednu(!)... Perfektni, ovsem vubec ne necekane..
Do toho!!! 12:)

 
At 1. 1. 2014 17:14:00, Blogger 12HonzaDe said...

JE TO TAM!!!!
Koukam na vysledky celou dobu!!
Nika velkove 7 (!!), 2 v zenach!!!, skoro 105 mil... OMG!
Velka gratulace!!! 12:)

 
At 1. 1. 2014 17:32:00, Anonymous Iva said...

Stine, nevadi! Drzel ses dobre, neskapal po 16ti hodinach :) Dej nohy do kupy a zas nekdy brzy hura na vec! Ovsem Nika..drsna zena!! palce nahoru a VELKA gratulace :)

 
At 1. 1. 2014 17:42:00, Anonymous Anonymní said...

Jste borci, gratulujem! April.

 
At 2. 1. 2014 8:54:00, Blogger Renata said...

Stíne 20 hodin je přece skvělý! Přeju, ať dáš kolena brzy do pořádku.
Nika je borka největší!!

 
At 5. 1. 2014 14:16:00, Blogger Jitka said...

Objevila jsem váš heroický plán s neméně heroickými výkony až teď. Silvestr mohl být mnohem zajímavější. Tak za rok repríza, ať mám konečně na co koukat, jo? ;-) (Držím palce, ať si dají kolena brzy říct a před Nikou smekám širák snad až pod zem!)

 
At 17. 1. 2014 22:44:00, Anonymous Anonymní said...

Jee ani jsem netusila ze Stin prozdaril info o zavode a ze mi dokonce jeste nekdo dalsi fandil. Tak dodatecne dekuji!! Take diky Honzovi za moderovani prubehu zavodu.. No ja sla do zavodu s tim ze bych rada dala tech 100 mili, ale ze mi to tak vsechno vyjde jsem tedy necekala.. Diky patri Stinovi ktery me uz nekolikrat "dokopal" k necemu k cemu bych se asi sama neodhodlala.. S Honzou jsou to neuveritelni motivatori.. No a lidi na trati zavodu, co tam uz ctvrty den tocili kolecka, to byla dalsi motivace. Rikala jsem si ze kdyz oni muzou bezet, tak ja taky.. Rozhodne to byl super zavod. Behu zdar, Nika

 
At 10. 7. 2014 17:42:00, Anonymous AprilRuns said...

Vzhuru do dalsi 24ti hodinovky - drzim vam vsem na Kladno palce!

 
At 31. 1. 2019 11:25:00, Blogger 12HonzaDe said...

Stejne tak jako slunecni aktivita ma sve cykly.. tak i lide zalezaji a vylezaji z radioveho stinu..
Myslim, ze je na case.. A ze by ti to bezecti bohove neodpustili.. kdyby ses v roce sve ucasti na Hardrocku.. nevratil zpatky!
Tvuj verny ctenar.. 12:)

 
At 10. 6. 2019 15:10:00, Blogger dercy lyne said...

NEJLEPŠÍ ONLINE LÁSKA SPELL CASTER PŘIJÍMEJTE EX LOVER,
HUSBAND, WIFE, GIRLFRIEND NEBO BOYFRIEND ZPĚT. PŘIDEJTE HIM UP NA WHATSAPP: +2349083639501
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
Ahoj, jmenuji se Darci Lyne, přečetl jsem si post-komentáře online novináře Los Angeles, který odhaluje, jak 2 měsíce poté, co ho jeho žena opustila a on také řekl, že Dr. manželka se vrátí po 2 letech odloučení. Obrátil jsem se na téhož doktora NOSA kvůli mým výzvám v životě, mám tyto mocné záměry, že věci budou fungovat pro mě, věřil jsem ve svědectví, že skutečný život dokazuje. Uvědomil jsem si, že by bylo dobré se o to podělit. Měl jsem to štěstí, že jsem narazil na osobní kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster - e-mail-blackmagicsolutions95@gmail.com
Nejsem si jistý, jestli jsem to mohl udělat bez něj. Vzdal bych se a věřil, že protože můj manžel viděl někoho jiného a on říkal, že jsme skončili. Poté, co Dr.NOSA nakrmila kouzlo Magic Love, můj manžel mě zavolá na mobilní telefon a vrátí se domů. Mockrát vám děkuji za to, že jste po 3 letech odloučení vrátili domů svého manžela. Jsme navždy zadlužení. dnes svědčím s radostí a štěstí světu ... také, můžete
WhatsApp s ním-- +2349083639501
Láska kouzla Win-zpět Ex milenec
Úspěch a propagace kouzlo kouzla
* šarm štěstí - BUSINESS STAR
* oddělení - OCHRANNÝ HÁK
* prokletí rozlišení
 * Rozvod problém řešení?
  * řešení nemoci a nemocí těla
* Chcete milostné kouzlo pro nového milence?
duchovní očištění
* magie plodnosti - ŽENY
* Bezdetné řešení problému?

 

Okomentovat

<< Home