Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

čtvrtek, prosince 15, 2011

V civilu

Pred nedavnem na (temer) spriznenych blozich probehla jista snaha o osobni prezentace "v bezeckem" a "v civilu". Palec nahoru pro vsechny odvazne. Mych behacich fotek je vsude vice nez dost, opakovani netreba. Myslim, ze tohle bude poprve, kdy se uvedu bez trenek a propoceneho svrsku, i kdyz takhle se normalne do prace samozrejme neoblikam. Jednou rocne ale totiz i do Noveho Mexika zavita Mikulas s certem. Kdo mne pozna, dostane jeden stinovy bod :) ... muj syn ma za posledni dva roky na konte stale nulu.

P.S. Priste opet o behani. Leadville nepocka.


7 Comments:

At 15. 12. 2011 8:34:00, Anonymous ll said...

Tak ja bych tušil je tam jedna nezanedbatelna idicie jak se říká :)) ale taky možná trik jak nás ošálit :))

ps: ptal ses minule na mamuta to byla Silva trasa 85km ale ted změnili tratě takže se uvidí co to bude za zvíře :((

 
At 15. 12. 2011 18:47:00, Blogger Machy said...

Nepoznal jsem, ale to je u těchto bytostí normální. Já jsem dělal takového čerta, že se moji chlapci zlatí báli jít večer sami na záchod. A to jsem vůbec nestrašil :)

 
At 15. 12. 2011 19:05:00, Blogger 12HonzaDe said...

Moje deti jsou od sebe 5 let. Dcera jeste delala andela..a mladej? ten to nepoznal, jak byl vydesenej:). Asi tak..
Vzhledem k Tvym dabelskym napadum je tajenka jednodussi:). MSF! 12:)

 
At 16. 12. 2011 13:56:00, Blogger 1bubobubo said...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

 
At 16. 12. 2011 21:14:00, Blogger 1bubobubo said...

No, moc civilně nevypadáš :-))) Ale je fakt, že běžecký ohoz to není. Jinak Silva vypadá moc dobře - ale myslím si, že proti tvým nápadům a plánům na rok 2012, by to pro tebe byla úplná brnkačka :-)

 
At 17. 12. 2011 3:07:00, Blogger Running Shadow said...

tajenka: letos jsem byl ten hodny. Certa delal "strejda" Ivan, ktery se pred nedavnem prestehoval z Chicaga. rozsiril nasi ceskoslovenskou komunitu a ja doufam ze se prida i bezecky.

@ll - to by me zajimalo ceho sis vsimnul. To bile technicke tricko neni moje :)

@Machy - Na zachod se ty mrnavy potvory bojej, ale proti zlobeni to bohuzel moc nepomaha.

@12 - ceskoslovenskych deti tady mame nekolik, tak se snazime kazdy rok recyklovat jine strejdy :) ... uvidime jak dlouho se nachaji osalit :)

@bubobubo - bezecky ohoz to vskutku neni, ale i v ultra lide casto behaji v prevlecich. Nejvice je samozrejme Elvisu :) A k ty Silve - treba jednou budu ve spravnou dobu na spravnem miste. Novohradske hory byl muj nejoblibenejsi trampovaci kraj. Mozna neni Silva tak technicky narocna, ale me by odrovnala tak nebo tak :)

 
At 17. 12. 2011 17:57:00, Blogger 12HonzaDe said...

No ja te bral jako dabelskeho mikulase, prave podle bezeckeho trika! To, ze nebylo Tvoje me naprosto dostalo!:) MSF! 12:)

 

Okomentovat

<< Home