Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pondělí, května 16, 2005

Zatím dobrý

Po katostrofe posledni nedele jsem se rozhodl se svym zranenim opravdu neco delat. Nechal jsem si poradit doktora, nasel si kde a kdy ordinuje, jake jsou zakladni diagnosticke postupy, abych byl v obraze az se mnou zacne neco provadet, lec ... samozrejme se vsechno zamota jinak nez si predstavujete. Ve stredu byly volne ordinacni hodiny jen od 10-12hod, coz jsem bohuzel nestihal. Uplne jsem zapomnel, ze kdyz mam mit v patek v 11:00 v Drazdanech prednasku, ze je radno vyrazet uz ve ctvrtek. Pripravy pak zabraly temer cely den, vecer jsem to jen taktak stihnul aspon na karate. ... no neva, zajdu po vikendu, stejne bych tenhle tyden uz nebehal.
Koleno se zacalo pomalu umoudrovat a ve ctvrtek uz ani naznak jakekoliv bolesti. Jeste pres vikend jsem se rozhodl lenosit, ale v pondeli uz me to opet tahlo ven. Jsou u nas svatodusni svatky, nikde nikdo, k lekari jit nejde, ani neni vlastne ted s cim. A tak jsem si rekl, proc to nezkusit, vzal jsem si nove botky a jen tak zlehka dal jsem si petku co jsem behaval drive kazde pondeli. Docela to slo, boty jeste nemam proslapnute jak by se sluselo, ale mel jsem je teprve podruhe na sobe. Prvni kilak a pul je prasna/blativa cesta, zbytek asfalt nebo beton. Obycejne se mi bolesti dostavily kolem 3-4kilometru i kdyz to nebyvalo nic tragickeho. Tentokrat nic. Dobehl jsem se sotva propocenym trickem, jeste trosku strecinku, ale uz jsem zlenivel a krome kolen a achylovek zbytek tela odflaknul.
Uvidime co se bude dit pres den, jestli se to treba zase nekde skripne. Pokud ne, zkusim zitra rano opet vyrazit, na neco lehciho a pomaleho. Kdyz se to pokazi, jdu k lekari, kdyz ne, budu pokracovat alespon tento tyden jen zlehka a pomalu ... ale zatim dobry.
P.S. Cestou do Drazdan a zpet jsem precetl knizku, ktere takto delam skrytou reklamu.

4 Comments:

At 16. 5. 2005 14:53:00, Anonymous Anonymní said...

Ta knížka je úžasná, já jsem ji loni v létě četl ve vlaku na trase Praha-Berlín:-) Myslím, že jsem projížděl i pár míst, kde se odehrává děj...

 
At 16. 5. 2005 20:31:00, Anonymous Anonymní said...

A že jsem tak smělý jakpak se ta knížka, kterou jste jistě jmenoval ve svém článku jmenuje?

 
At 18. 5. 2005 15:32:00, Anonymous Anonymní said...

Jak běžcům chutná život? :O)

 
At 19. 5. 2005 10:35:00, Blogger Running Shadow said...

Lubosh ziskava bod ... ja zase pravidelne jezdim pres Erlangen ... tak ted budu vyhlizet utajenou vilu.

 

Okomentovat

<< Home