Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pondělí, dubna 09, 2012

Takhle by to dál nešlo, aneb Salida minulostí

Vazeni,
v reakci na nekonecne cekani na treti dil jsem se rozhodl navratit autorska prava k blogu vyhradne do rukou puvodniho majitele. Prostoreci rodinni prislusnici mohou v pripade potreb vyuzit komentaru ;) ... necetlo se to spatne, ale kdyby to slo takhle dal, sice bychom se mozna dozvedeli zda-li v pripade nedostatku papiru preferuji jedlove sisky pred smrkovymi, nevim vsak zda-li by to vyvazilo pripadne cekani do podzimu. Navic vse podstatne o Salide bylo receno. S dlouhymi ultra se to stejne neda srovnat ... jen co prijde krize, uz je tu cil ;) Ale i tak byl tento zavod pro mne velkym moralnim prinosem. Myslim, ze jsem jeste nikdy nestartoval takto psychicky a fyzicky nahlodan a dalsi pad hned z kraje tomu rozhodne nepridal. I presto se dalo pokracovat, jen to chce klast poctive jednu nohu pred druhou, v dlouhych kopcich koukat do zeme, a hlavne se neotacet. Nakonec i taktika se ukazala jako pomerne dobre zvolena, pomalinku jsem se posouval kupredu a za kazdeho cloveka co me dobehl ze zadu jsem dokazal stahnout dva nebo tri pred sebou. Umisteni (65. ze 140) i cas (4:55 oproti vitezi za 3:13) lze urcite na presrok vyrazne vylepsit, ale hlavni je ten pocit, ze objektivnich duvodu proc zrovna dneska nebezet je opravdu jen po skromnu. 
V kazdym pripade ale Salide musim priznat znovuobjeveni kouzel kratsich vzdalenosti. Ne ze bych se chtel ted specializovat na horske maratony, ale akci pri ktere se lze v pohode sejit se znamymi, pri ktere si jde sahnout na dno aniz bych druhy den nemohl chodit a ktere profilem trati i stylem behu perfektne zapadaji do koncepce pripravy na tezka horska ultra se napriste rozhodne vyhybat nebudu ... takze jen par dni po dojezdu zpatky do L.A. jsem se prihlasil na Cedro Peak ultramarathon 45K. Je to prvni rocnik, porada to Jim Breyfogle, nas stary znamy reditel Deadmana, urcite to bude super akce. Bezi se jen dva tydny pred Zane Gray ... coz kdyz se tak divam do kalendare .... bylo vlastne predevcirem ;)

Jako mensi teaser uvedu jen, ze pocasi bylo paradni, po sesti kilometrech jsem se na par desitek vterin ocitl na samem cele zavodu, vetsinu dne svadel souboj s ruzovkou, co nejspis vykradla satnik nasi Barborce, a vousatym lesnikem z Colorada kteremu bylo letos 61. .... a v cili na nas taky cekal soudek :)

P.S. Jeste pro uplnost prikladam par fotek ze Salidy

Asi po 4 milich v pulce prvniho kopce, chvilku po padu.
koleno co to odneslo nejvic (schvalne) neni videt.

Nekdo maluje zviratka s GPS, ja si asi zalozim
krvavou galerii :) ... prispevky zasilejte na shadow-at-ithinkbeer(tecka)com
Volejbal - idealni regenerace po horskem marathonu.

8 Comments:

At 9. 4. 2012 18:48:00, Blogger 12HonzaDe said...

Ten Tvuj volejbal me vzdy dostane!:) Mimochodem jeste jednou dik za podporu pri mem krvavem a oteklem kolenu! Muj cas na 1/2M je beztak prevazne tvoje zasluha:), asi bych to driv zabalil s tim, ze ..holt smula..:).. Nakonec jsi mel (tradicne) pravdu, prekonal jsem to a poznal nepoznane, uvedomil si, ceho jsem schopen. DIK!
At ti to beha, at se ti dari!!! 12:)

 
At 9. 4. 2012 19:13:00, Blogger Running Shadow said...

Honzo, ten tvuj 1/2M sis nabehal a odbehal sam ... za to ja fakt nemuzu ;) ... ja jen nevereicne kroutim hlavou a smekam! ... a s tim to "zbytecne nezabalit dopredu" ... to zacalo jako takova z nouze ctnost ... az casem na to clovek prijde co vsechno dokaze, jen kdyz to preventivne nezabali ...

 
At 9. 4. 2012 20:40:00, Blogger Jiří Helleší said...

No, mohl z toho být zajímavý literární počin :-) Jsem zvědavý na povídání o Cedro Peak. Zběžně jsem zkoukl profil trati a nezdá semi že byste se tam měli flákat tak dlouho :-) Jinak gratuluji ke slušnému umístění.

 
At 9. 4. 2012 21:15:00, Blogger Unknown said...

Ahojky, už se těším na další report. Samozřejmě jsi mě zaujal zmínkou o růžovce. Vy mě chlapi snad ještě nahlodáte k ultra :D S dovolením zkusím ještě letos zůstat "jenom" u maratonu a pak se uvidí (doufám, že to nečte trenér, to by mi dal...). Zbytečně to nezabalit dopředu si píšu za uši, 13. května se v Praze bude hodit ... Tak ať to běhá ;o)

 
At 9. 4. 2012 22:42:00, Blogger Running Shadow said...

@pancha - profil tak hrozny opravdu nebyl, ale Jim Breyfogle co by stavitel trati nezklamal a samozrejmem to bylo zase delsi nez se uvadelo. Me to zas az tolik neprekvapilo, jen jsem nevedel o kolik to asi bude tentokrat. V minulosti z 50M Deadmana se vyklubalo 54M, a z padesati kilometrove White Mesa bylo 64km ;)) ... v sobotu nekolik lidi s Garminy namerilo 47-48km, a to je urcite podhodnocene, neb tam bylo hafo vlasenkovych serpentyn ktere GPS tradicne nikdy nenameri. Velmi pomaly byl podklad. Za tolik kamenu by se nemuseli stydet ani na Zane Gray ... vic ale fakt uz rict nemuzu :)

@Barborka ... ultra rozhodne nezkousej, mas na to moc strukturovany trenink a furt bys vyhravala. To by te fakt nebavilo ... ;)))

 
At 10. 4. 2012 7:15:00, Blogger Unknown said...

Tak já si to teda nechám, až budu míň strukturovaná ;o)

 
At 10. 4. 2012 22:24:00, Blogger Ondrej1 said...

Líbí se mi charakteristika maratónu jen co prijde krize, uz je tu cil, to bych mohl použít jako argument, aby mě na něj manželka pustila. Ale pak jsem si řekl, že by si to tady mohla vygůglovat, a to bych asi rychle doběhal. Tak si to nechám pro sebe, ale moc se mi to líbí.

 
At 16. 4. 2012 18:34:00, Blogger 1bubobubo said...

Jsi opravdu bojovník! Fotky tvých krvavých kolen jsou toho dokladem. Ať ti to běhá bez zranění i ty "kratší" tratě jako je maraton :-)

 

Okomentovat

<< Home