Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

úterý, dubna 05, 2005

... jen pár drobných úprav a tipů

Nejenom ze Tucnak zrejme definitivne slezl z kola, ale dokonce infikuje behanim i sve nejblizsi pribuzenstvo. Ze srdce gratuluju a povysuji timto jeho blog do kategorie bezeckych ;-)). Cirou nahodou jsem take natrefil na stranku pana inzenyra Trbuska, ktera i kdyz ma mozna puvodne jiny zamer, je zatim plna reportazi z ruznych behu ktere p.Trbusek absolvoval. Nejde o klasicky blog, ale protoze behani je stranka plna, urcite si zaslouzi pozornost. Navic je vetsina reportazi pomerne podrobnych a muze mnohym slouzit pro inpiraci. Me nejvice potesilo, ze jsem zde i nasel popis Letniho Rumolamova behu z roku 2004, ktery jsem absolvoval poprve a zatim naposledy nekdy v roce 1996. Trat zustala stejna, atmosfera zavodu take. Jen pocet startujicich se prakticky zdvojnasobil, z asi trinacti na 29 ;-)) .

1 Comments:

At 6. 4. 2005 9:04:00, Anonymous Anonymní said...

...a to jsem ještě donutil jednoho kamaráda, aby si ten blog o sportování založil také. Samozřejmě dobrovolně, Až se to vytříbí, budu referovat.
Je fakt, a to dobrovolně přiznávám, že mě běhání zcela pohltilo a to kolo (na které stále čekám) bude zřejmě víkendový doplněk. Uvidíme, jak se to vše vyvine... ;-))

 

Okomentovat

<< Home