Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

neděle, července 24, 2005

Shadow 6.Kyu

Maly krucek pro lidstvo, ale velky pro mne a opet o krapitek dale na sve druhe ceste. V patek jsem totiz absolvoval karatisticke zkousky a ziskal pravo nosit zeleny pasek, ktery je po zlutem a oranzovem mym tretim; zkousky na bily pasek se pro dospele vetsinou nepraktikuji.
Docela jsem si veril, protoze jsem behem posledniho pulroku, kdyz jsem byl v Nemecku, poctive chodil prakticky na vsechny treninky. Moje techniky jeste postradaji jistou ladnost a eleganci, zvlaste v posledni dobe vsak nabiraji na dynamice, coz zacina byt i videt ... a ja mam z toho samozrejme radost. Bohuzel muj postoj je stale jeste pomerne vysoky, i kdyz se pokazde snazim drzet co nejnize co nejdele, dokud to nezacne prilis bolet. To take byla hlavni vytka na mou adresu, i kdyz v duchu jsem si rikal, ze preci jen po tom marathonu jeste nejsem, zvlaste v nohach pri plne sile. ... ale kazdopadne, je stale mnoho co se ucit a z toho co umim, se da vsechno jeste vyrazne vylepsit ... tedy pokracujeme dale smerem k prvnimu modremu Kyu ... nebo, ze by snad byl ted na tahu pan Trawnik ? ;-))

4 Comments:

At 25. 7. 2005 10:33:00, Anonymous Anonymní said...

To je paraada.. hrozne gratuluju. Kazdy pasek je dulezity... My sice na Aiki nenosime barevny pasky a Kyu mame jen v papirech ale vim jaky to je udelat zkousky...
Hlavne kvuli sobe co? Clovek ma pocit ze je zase o kousek dal... a taky ze je.
Opet jsi me motivoval.. aikido ted ponekud flakam ale sakra obuju se do toho :o)

Budiz me omluvou ze jsem v sobotu bezel 5,5km.. to je zase muj "maly krucek" :o)

Jeste jednou diky za motivaci a uprime gratuluji...

 
At 25. 7. 2005 10:53:00, Blogger Running Shadow said...

Diky moc ... a ja zase gratuluju k takovemu behu! ... nevim jestli jsi nekdy neco podobneho bezel, ale drive byvaly moji nocni murou povinne 12ti minutovky na telocviku ve skole. Moje nejlepsi vykony byvaly nekde kolem 2850m, tedy zadny velky zazrak ... takze kdyz se i pres to vsechno clovek nejak prenese a sam od sebe (!!!!) a dobrovolne (!!!!) da pres pet kilaku, tak to uz neni zadny maly krucek, ale opravdu obrovsky skok!!! ... a urcite ne posledni ... jen tak dal!!

 
At 25. 7. 2005 11:45:00, Anonymous Anonymní said...

praaave... ja mel doted traumate z klasickej patnactistovek na zakladce. :o)) Je to super...

Ale s tim aikidem musim teda neco udelat :o)

 
At 25. 7. 2005 13:37:00, Blogger Running Shadow said...

s aikim to urcite zvladnes taky ... v patek se mnou delal zkousku o 5.Kyu jeden Rek ... to by samo o sobe asi nebylo nic zajimaveho jako to, ze mu je ted 39 a po vice jak deseti letech a trech detech se zase vratil ke karate. ... tomu rikam comeback! :-)))

 

Okomentovat

<< Home