Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

čtvrtek, ledna 26, 2006

Čas běží, ale zatím beze mne

S litosti vzpominam na lonsky leden, kdy jsem se po letech necinnosti zacinal rozbihat do nove sezony v ktere jsem si dokazal zabehnout hned nekolik osobnich rekordu a splnit svuj nejvetsi sen, tedy marathon. Od posledniho postu jsem se sice jeste asi dvakrat vypravil do nasi male telocvicny, ale pak mne napul skolila prihloupla chripka, ktera sice po tydnu odeznela, nastal vsak klasicky stres s pripravou dalsiho experimentu. Jelikoz jsme zde oba uplne novi, je to pro nas stale jeste mnohem narocnejsi nez byvaly experimenty v Nemecku. Navic se jeste musime starat o nekolik studentu, takze prumerna doba kdy dorazime domu je mezi devatou a desatou vecer. Stezovat si ale nechci, protoze to je stejne asi ta nejlepsi prace kterou jsme si mohli najit uplne po vsech strankach, jen s tim behanim je mi to lito. Experiment zacina zitra a konci v sobotu. Tak to jeste nevzdavam a doufam, ze se to po vikendu konecne zlomi ... chut by byla ... a dokonce uz se mi hlasi dva mistni tragedi jako spartneri. ... i kdyz tragedi ... jeden ma za sebou dva marathony v casech kolem 3:20, ale pry je to uz davno a navic ted kouri tak radove krabku denne ... jenze my plazivky vime svoje, z koho se vzdycky vykloubou ti nejvetsi chrti.

2 Comments:

At 28. 1. 2006 17:49:00, Blogger running observer said...

Zdar! Vidím, že to nemáš lehký. A to já myslel, že jsem na tom s časem nejhůř :-)) Občas vymýšlím nejšílenější plány, abych si mezi povinnostmi zdůvodnil nějakou tu hodinku běhání... Jako třeba v úterý, když jsem dal auto do servisu, měl jsem důvod proopravené auto běžet, protože s MHD by to o moc rychlejší stejně nebylo a přitom bylo tak krásně, svítilo sluníčko a bylo jen -15 stupňů C. Byla to nádhera - bylo mi smutno, když už jsem byl v servisu... běh prostě pro ten den skončil ...

 
At 28. 1. 2006 20:12:00, Blogger Running Shadow said...

Dneska jsme se vraceli domu v sest rano, jeste byla tma. Na silnici jsme pak mijeli bezce s odrazkama a celovkou. Pripadal mi v tuhle chvili jak bytost z nejakeho ciziho sveta ... i kdyz jeste pred par mesici jsem o podobnem pristupu uvazoval take. Asi to bude chtit to jednou konecne rozlousknout a pak uz to treba zase pujde skoro samo.

 

Okomentovat

<< Home