Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pátek, května 25, 2007

Uz zítra ...

Vcera jsem se byl naposledy vyplazit. Muj klasicky mensi okruh v tempu 9:00 na mili. Boli mne uplne vsechno a vsude. Stavy meho tela se snazi zurive kopirovat stavy moji mysli. Pripadam si jako pred statnicemi, potim se, mrazi mne v zadech, svaly v ruznych castech tela mi nahodne zacinaji skubat. Mam tremu. Strasnou. Uz nekolik dni. Nic nepomaha.
Na zacatku ledna jsem zacal opet behat s cilem znovu zazit tu krasu a pohodu svobodneho pohybu. Samozrejme jsem tez posilhaval po maratonu. Ten, pro mne, hlavni je az na konci rijna. Co do te doby, rikal jsem si, proc si nezkusit neco jen tak lazo-plazo. Traverse City byl skvely termin, akorat na puli cesty. A kdyby se zadarilo, treba budu moci atakovat povestne ctyri hodiny. ... jenze ...
... jenze se mi behalo v zime i na jare mnohem lepe nez jsem predpokladal. Rozzavodil jsem se a sam sebe jsem zaskocil pri pulmaratonu, ktery jsem dokoncil nejen v case ktery jsem si do te doby nedokazal predstavit, ale dokonce v pohode a klidu, kdy jsem velice strizlive drzel nasazene tempo prakticky az docile i pres zajimava kopcovita prekvapeni. A i dalsi dlouhe treninkove behy dopadaly stabilne vyrazne lepe nez bych ocekaval. Sama prijemna prekvapeni ? ... mozna, ale clovek je najednou svazan, pohledne do sveho deniku, na sve casy do vysledku, zacne si hrat s McMillanovou kalkulackou, vygoogluje si sve soupere z absolvovanych zavodu a zjisti ze najednou jeho ambice by mely byt vyrazne vyssi nez si do te doby dovedl predstavit. Neumim bezet zavod na pohodu, na pul plynu nebo na jistotu. Jedinou jistotou je ze pokud trefim tu tenounkou hranu mych vlastnich moznosti,dorazim do cile konstantni rychlosti s nejlepsim moznym dosazitelnym casem, zruinovan, unaven ale stasten. Kdyz tu hranu jen o kousicek minu, dojde mi ke konci dech a trochu ztratim v zaveru ... nebo mi zbydou sily na dlouhy finis a negativni split. I to by byl dobry vysledek na ktery bych byl hrdy. Kdyz svou hranu netrefim vubec, skoncim rozmaznut na zdi, ci se studem v dusi ze jsem mel na vic. Kde tedy zitra bude moje hrana ? ... pomalu nemam ani odvahu napsat ze to budu rozbihat na cas pod 3:30. Bojim se ze jsem prilis troufaly a prilis naivni ... nemohu snest to cekani ... uz abych byl na startu a mohl se vydat dopredu. Prvnich par mil napovi, urcite mne uklidni ... myslim, ze poznam vcas jestli to neni ono, nevim jestli se tomu podridim, ci tvrdohlave pujdu proti zdi ... ale aspon budu vedet jak na tom jsem ... tedy alespon jak na tom budu nez budu mijet 20.mili ... pak uz jen tma a svetlo na konci tunelu.

8 Comments:

At 25. 5. 2007 20:58:00, Anonymous Anonymní said...

Stíne držím pěsti. Hlavně ať z tebe spadne předstartovní nervozita a ty si užiješ skvělý den!

Ať se daří, těším se na report!

T.

 
At 25. 5. 2007 22:11:00, Blogger Vl001 said...

Budeš atakovat ještě lepší čas. S chutí do toho!

 
At 26. 5. 2007 18:19:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj Stíne,
držela jsem všechny 4 palce-jak to dopadlo.
mapo

 
At 26. 5. 2007 22:25:00, Anonymous Anonymní said...

Blahopřeju!

To je darda, 3:31 je fakt bomba! Musím si vybrat nějaký maratón. Po tom tvém výkonu jsem dostal chuť pokořit hranici 210 minut.

koyama

 
At 26. 5. 2007 23:41:00, Anonymous Anonymní said...

Už vím, jak jsi dopadl-koyama mi to "prásknul"...Gratuluju...."kalkulačka" nelhala, viď. :-))

mapo

 
At 28. 5. 2007 9:12:00, Anonymous Anonymní said...

Zlepšení o 1:12 !! Tak to se mi 100% nepovede - musel bych bojovat o celkové vítězství :-)))
Teď vážně - moc gratuluji !
Držel jsem palce a nebyl jsem sám.
Už se těším na report.

 
At 28. 5. 2007 11:58:00, Blogger toro said...

Tak to je teda rychlost. Moc blahopřeji, jen je škoda že je zase o tragéda méně :D dělám si srandu, tragéd je stav mysli nikoliv čas v cíli.
Tak ať to běhá! Mimochodem, jestli se ti to zlepšení podaří dát ještě jednou, tak už jseš v hvězdných časech kolem 2:15
toro

 
At 29. 5. 2007 17:18:00, Blogger Running Shadow said...

Diky moc vsem ... vysledek byl prozrazen, ale to nevadi. Byl to opravdu nadherny zavod, trat, pocasi, organizace ... z hlediska bezce absolutne idealni. Jak prorokoval vl001 atakoval jsem este lepsi cas, lec preci jen doplacim na svou nezkusenost. I tak jsem velmi spokojen, pred mesicem bych neco podobneho vubec necekal. Napisi co nejdrive podrobnejsi report. Jeste moc diky vsem kteri drzeli palce !!

 

Okomentovat

<< Home