Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pátek, března 23, 2007

Food and Fitness 5K aneb "Běhám abych jedl !!!"

... jak by se dal velmi volne a zavadejicim zpusobem prelozit nazev dalsiho behu, ktery mne ceka jiz zitra v sobotu v 10:15. Zatimco se ostatni budou morit na 1/2PIMu, me po dvanacti tydnech relativniho klidu moje vlastni bezecka sezona teprve zacina. Nejprve tedy tento petikilometrovy test v jednom Lansingskem lesoparku, jehoz charitativnim podtextem je ziskani penez pro mistni potravinovou banku, tedy potraviny pro socialne slabe. Na startu by se melo sejit neco kolem 600 bezcu, ale vzhledem k doprovodnym detskym behum pujde o solidni akci s par tisici lidmi. Po unorovem Icemanovi se mi podarilo nabehat nekolik set kilometru s par vice jak dvacetikilometrovymi behy a i na vsech ostatnich kratsich tratich je znat citelne zlepseni. Navic se mi podarilo shodit 2 kila ciste vahy a snad i trocha tuku byla pretavena ve svalstvo. Nebylo by proto poctive zakryvat ambice, ze bych rad vylepsil svuj unorovy cas a zabehl nekde kolem 23:30. Pocasi by melo byt spise oblacne s moznosti srazek a teplotami kolem 10C. To by mi mohlo vyhovovat. Bude-li tepleji pobezim v trenyrkach, na vrch jen thermo triko s dlouhym rukavem a pres to sve tradicni vinove rude tricko se znakem sveho skolniho cross-country tymu. To samo o sobe by melo pridat na rychlosti neb dosud se vsude plahocim v teplakach, trech nebo ctyrech svrscich, rukavicich a kulichu. Ze takove zadekovani vytvari pro telo dodatecny odpor asi neni treba zminovat. Jako jiz temer tradicne bych chtel vybihat spise z hloubi pole ... sroceny dav me snad uchrani od prepaleni zacatku a kdyz se podari pozdeji postupne zrychlovat, mohl bych mit pred sebou navic dostatek "vodicu". Co se tyce umisteni, chtel bych atakovat prvnich 15%, ale to je jen takove vesteni z koule na zaklade vysledku z lonskeho roku. Kdyz se zavod povede, koupim si radosti nove boty, kdyz ne, koupim si je taky ;-)
P.S. Kdyby mne nekdo nemohl poznat, na obrazku jsem ten druhy zleva ;-)

1 Comments:

At 25. 3. 2007 0:17:00, Blogger Mike said...

Good Luck!!!

 

Okomentovat

<< Home