Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

sobota, dubna 09, 2005

Zítra je den s malým d

Jak je patrne z meho behaciho planu, pevnou soucasti by mela byt i serie nekolika zavodnich behu v delce prevazne 10K, pozdeji i 15K nebo pulmarathonu. Zatim se mi tak nejak darilo vyhybat prvnimu sezonnimu zavodu, i kdyz se utesuju, ze to nebylo schvalne ale okolnostmi a zamestnanim, resp. sluzebnimi cestami.
Jestli to ale vsechno myslim vazne, dele se to jiz neda odkladat ... a tak jsem se rozhodl zitra zabehnout prvvni desitku. Bude to zrejme cele po silnici, kousek severne od Hanau. Zavod zacina v 9:30, abych se tam dostal musim vyjizdet od nas vlakem uz ve trictvrte na sedm. Podarilo se mi zaroven poblaznit jednoho kolegu, prilezitostneho bezce, pro nejz to bude vubec prvni zavodni predstaveni.
V tento moment jeste zadnou predstartovni horecku necitim, ale jsem si jist ze urcite prijde. Neberu (nebo se alespon snazim nebrat) ten zavod jako test fyzicke formy, ale spise jako test psychiky. Z treninku vim, ze jsem schopen behat v pohode kolem 48:00, a staci abych byl na tretim kilometru v 14:30. Prvni a posledni krize prijde mezi 5 a 6 kilometrem a staci jen trochu vydrzet nez se rozpali tuky a pak to pobezi opet samo, mozna i o trochu rychleji nez na zacatku. Ale jake to bude v zavode ? ... bohuzel vim, ze jsem schopen se vyhecovat a dat prvni kilak za 3:40, druhy jeste za 3:50, ale pak uz to jde jen do kopru a na konci se proplazim cilem po dvaapadesati minutach, ne-li pozdeji.
Tedy suma-sumarum, jsem presvedcen, ze mam solidne natrenovano, mozna ne celkove tolik jako drive, ale strukturou a pristupem urcite kvalitneji, jsem taky o trochu starsi a urcite vim co se da vsechno cekat. Otazka jenom zustava, jestli si na to vzpomenu, az zazni startovni vystrel a masa bezcu kolem mne se da do pohybu.

5 Comments:

At 9. 4. 2005 23:26:00, Blogger Arnold J. Rimmer said...

Drzim palce!

 
At 10. 4. 2005 8:50:00, Blogger mesens said...

Zlom vaz, tipuju te na 45:32!! ;)

 
At 10. 4. 2005 21:47:00, Blogger mesens said...

... napjate cekame na tvuj post ohledne desitky... ;)

 
At 10. 4. 2005 22:22:00, Anonymous Anonymní said...

Vaše časynakiometr mi berou stále dech. Jak jste dopadl??

Každopadně Vám (i když dodatečně) fandím!

 
At 11. 4. 2005 7:30:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj, včera běžel jsem maraton v České Lípě 3:29:45 - to je můj osobáček, mám z toho radost, poslední desítku jsem běžel v lednu za 42:01, podotýkám, že jsem začal běhat v 36 letech a nikdy jsem před tím nesportoval ( 90 kg - dnes 78 kg ). Držím palce, vidím ti do duše, ale neboj se dokážeš to, je to o vůli musíš chtít...
m.thums

 

Okomentovat

<< Home