Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pondělí, července 11, 2005

Je rozhodnuto ... ve Füssenu se poběží

Asi to je blahove, ale opravdu az prilis neodolatelne. Posledni mesic moje bezecka priprava vubec nebyla idealni, ale nejak jsem se nedokazal nechat odradit. Pristi nedeli se v 8:00 postavim na start marathonu ve Fuessenu. Uz jsem se prihlasil a koupil si listky na vlak, moje lepsi polovina bude tvorit muj jednoclenny realizacni tym.
Jeste v patek a v nedeli jsem se do toho trochu oprel, i kdyz spise na kratsich tratich (7 a 12km), abych si vryl do pameti jak boli tempo kolem 4:40/km, abych, az pobezim 5:00 a pomaleji, mi to pripadalo jako svezi a jednoduche klusani. V sobotu jsem dal jen prijemny beh na pohodu, take 7km. Samozrejme, ze az na miste se podle aktualni situace (pocasi, povrch silnice, konkurence, dobre/spatne stravena snidane a/nebo noc) rozhodnu jake zvolim cestovni tempo, kterym bych chtel vydrzet beze zmeny az nekam k 25km. Tam to zacne jit do kopce a vsechno se zabrzdi, nema tedy cenu planovat presnou rychlost. Po 32km se to zase prekuli smerem dolu. Doufam ze jeste budu ve stavu take se kulit stejnym smerem.
Do posledniho tydne mi zbyva nacvicit ranni vstavani, tedy abych snidal kolem seste, aby mi to hned po startu nesplouchalo. Byl jsem se proto dneska misto obvykleho behu projet trochu na kole, ani se mi nezapotilo tricko ... objel jsem par obchodu a banku, zjistil ze je vsechno zavrene, pak do lesa na svuj "prudivy" okruh ... a bylo mi fajn.
Poslednich nekolik dni me nic neboli. Kycle se drzi, kolena, achylovky take. Jeste vcera jsem testoval jak se beha se zalepenymi bradavkami, kupodivu dobre, a jestli mi bude drzet na hlave satek.
Jeste zbyva vytisknout mapy a urcit postaveni sveho realizacniho tymu.

4 Comments:

At 11. 7. 2005 14:58:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj!

je to dostatečně šílené, a proto by Ti to mohlo vyjít (i když tě za toto rozhodnutí asi málokdo pochválí ;). jen to asi bude dost bolet!!
Držím palce a budu napjatě sledovat Tvůj blog, jak jsi dopadl.

Dávej na sebe hlavně pozor.

Měj se fajn

Tučňák

 
At 11. 7. 2005 15:24:00, Blogger mesens said...

Tak to já tě určitě chválím, i když to je o hubu. Kdo se bojí, nesmí do lesa. Já tam šel, dostal jsem do držky, ale vlezu tam znova! Držím palce!!!

 
At 11. 7. 2005 18:04:00, Anonymous Anonymní said...

Po behu se ke mne stavte (respektive at se stavi to co z Vas zbylo). Vysetreni (specialne pro Vas) je zadarmo a jako bonus par injekci s uklidnujicimi latkami.

 
At 11. 7. 2005 23:18:00, Blogger running observer said...

Jen s odvahou do toho. Koukl jsem na ten profil tratě. Zdá se, že prvých 25 km bude v pohodě, ale pak začne to mírné, leč několikakilometrové stoupání a vezme fakt dost sil. S tím je nutno počítat. A přijde v moment, kdy začnou docházet síly. Zde se připravte na tvrdý boj s vůlí a nohama. Možná před tím kopcem odpočněte a zacvičte si na občerstvovačce, už předtím zvolněte tempo a zhluboka dýchejte... Dolů by to pak už měla být brnkačka ... Ale i tak si myslím, že profil tratě není vhodný pro dosahování osobních rekordů (lze očekávat čas o 5-20 minut horší, v závislosti na snášenlivosti kopců), ale je dobré ji úspěšně absolvovat. Přeju úspěch.

 

Okomentovat

<< Home