Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

pondělí, srpna 15, 2005

Stín na Vítkově a shrnutí druhého týdne

V sobotu jsme stastne dorazili do Prahy oblibenym regionalnim expresem z Norimberka ... a svete div se ! ... v nedeli rano jsem vyrazil na Vitkov ke svemu prvnimu prazskemu behu, po nejmene 4lete pauze. Maly krok pro lidstvo i Cesky atleticky svaz, ale velky pro mne, poprve jsem dokazal prekonat svou pohodlnost. A vubec to nebylo spatne, i kdyz jsem si nesplnil plan. Podle nej jsem mel bezet 18km, lec domluvil jsem si jedno neodkladne setkani, kvuli kteremu jsem musel zamirit domu jiz po cca 75 minutach. Nevim kolik jsem nabehal presne kilometru, ale obkrouzil jsem si petkrat Vitkov od Ohrady az k pamatniku, s tim, ze kudy to slo, sbihal jsem na postranni cesticky, ktere se obcas roluji z a do peknych krpalu, tedy i trosku oklikou. Prumerne tempo tak asi nebylo standartni, ale po jistem uvazeni vsech okolnosti jsem si pripsal do deniku nominalnich 15km.
Zavrsil jsem tak svuj druhy behaci tyden, coz povazuju za docela solidni zacatek.
Hlavne ale opet pomohl den volna, mozna i zmena prostredi, a blizici se rozhodnuti, kdy uz clovek na jakykoliv stres spise rezignuje a tim se mu vlastne ulevi.
A tak i pres pekelne tvrdy asfalt, vybouleny na mnoha mistech koreny stromu byla nedele odpocinkova a "ducha procistujici". Kupodivu jsem potkal asi i sest dalsich bezcu, coz se mi drive v Praze nikdy nestavalo. Svatkem byvali dva, ale vdecny jsem byl i za jednoho. Takze podle mne, coby pametnika, je i v Cechach (nebo alespon v Prazske kotline) behani na vzestupu :-)).
Prave zacinajici tyden by mel opet trochu pridat na kilometrazi, i kdyz nevim, jak si ji budu tady dokladovat. Zapomnel jsem si doma i stopky, a tak si cas merim podle kostelnich nekde mezi Seifertovou a Konevovou. Jsou jedine citelne i z Vitkovske hory.

5 Comments:

At 16. 8. 2005 11:20:00, Blogger running observer said...

Tam to může být hezké. Ale v Praze je asi spousta zajímavých terénů a tras, které by se daly vyzkoušet. Nevím, jak dlouho budete v Praze, ale než nějaké kroužení by stálo za to si pro ten "dlouhý běh" zvolit nějakou zajímavou trasu okružního charakteru, délku odhadnout jako v tomto případě podle času (a při plánování odhadnout předem podle mapy) a být si vědom toho, že u toho dlouhého běhu v podstatě na rychlosti nezáleží, ale jde o to ho celý běžet v pohodě a spokojeně... Krásný terén je v údolí Divoké Šárky (asi 5 km okruh).

 
At 16. 8. 2005 13:39:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj.. tak mi se zase mineme v Praze. Tak snad jindy. Jinak, zkus upřít své běhací smysly třeba na Kunratický les, není to tak daleko od centra a krouzit se tam da vyborne.

 
At 16. 8. 2005 14:40:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj Shadowe,
můžu potvrdit, že na Vítkově se běhá, protože tam taky sám chodim :-) Já to vždycky vyběhnu od Tachovskýho náměstí nahoru a na kopci už běhám kolečka. Na Prahu tam je docela čistej vzduch, na což si vždycky vzpomenu, když seběhnu zase zpátky do Koněvovy, kde je teda nakouříno fest.
Běhání na Žižkově zdar! :-)
Pubi

 
At 16. 8. 2005 21:53:00, Blogger Running Shadow said...

ad r.o: V Praze je spousta krasnych mist na behani, osobne znam Vysehrad, Stromovku a pravy breh Vltavy z Libne do Troje. Problem je v doprave ... nemaje auto, je mi docela proti mysli vyrazit nekam si zabehat a pak se vracet zpoceny MHD ... anebo preskakovat pres silnice v tom nejhorsim smradu. Ten Vitkov vubec neni spatny, podle odhadu je ten okruh cca 3-3.5km, takze to neni zas takova nuda ... mohlo by se ale mozna pokracovat jeste dale smerem na Spojovaci, kdo to tam zna ... Divako Sarka by byla samozrejme nadherna, nebo Tucnakova hostivarska prehrada, kam sem chodival kdysi na ryby ... jen to je bohuzel opravdu daleko
ad Tucnak: ... to je skoda, ale neni vsem dnum konec ... prijedem urcite jeste koncem zari.
ad Pubi: ... beham kazdy den, v cervenem satku, bilem tricku a sedivych trenyrkach ... to kdybychom se nahodou potkali :-))) ... asi si do konce tydne s Vitkovem postacim, tak mne tam lze urcite zastihnout :-))

 
At 18. 8. 2005 17:43:00, Anonymous Anonymní said...

Vlado ty jsi teda exot, jsi uz v Praze a ani mi nic nereknes :-(((

 

Okomentovat

<< Home