Kam až mě nohy donesou...

... o vášni k běhání, o ultramarathonu, o přírodě a snad trochu i o lidech - sobě i jiným pro radost.

čtvrtek, srpna 25, 2005

Zdravotní pauza

Bohuzel jsem stale podivne nachlazen. Neni to tak hrozne ze by si clovek rekl, ze muze zustat doma a hodit praci za hlavu a treba se poradne vylezet, ale na druhou stranu je to dost hrozne na to ze se neda behat. V krku mam nejake struhadlo nebo lechtajici pericka, to podle deni doby, a boli me svaly presne jako pri nabehu na chripku, nemluve o celkove telesne nemohoucnosti a propocenych pyzamech. A ani se to nelepsi, ani se to nehorsi. Moji zenu to schvatilo jeste hure, ze zustala uz ctvrty den doma.
Co mne mrzi nejvice vsak neni ani tolik tento bezecky vypadek ... tech asi jeste v zivote bude ... ale spise neucast na nedelnim pulmarathonu v sousedni vsi. Propasnu tak nadobro moznost zazavodit si na domaci pude a povzbuzovani divaku coby "Lokalmatador".

5 Comments:

At 25. 8. 2005 19:15:00, Anonymous Anonymní said...

To je smůla.. :-/

Přeji brzké uzdravení!!

T.

 
At 25. 8. 2005 22:20:00, Blogger mesens said...

Ja tez, alespon si oddychnes a pak budes litat! ;)

 
At 26. 8. 2005 7:31:00, Anonymous Anonymní said...

Ahoj, tak koukám, že nejsem jediný. Já měl výpadek týden, 40 horečky, průjem, dokonce jsem omdlel, ale už je to OK. Předevčírem jsem zkusil běžet, po 800m jsem dostal křeč a byl jsem totálně vyčerpaný, nicméně jsem přepral alespoň 41km na kole a docela v tempu. Včera už jsem dal ráno 7,5km, odpoledne 10km, všechno pod 5min/km, tak jsem v pohodě, myslel jsem, že to bude horší.
P.S. řekl jsem o tom i tučňákovi, vzal to v pohodě, tak jsem rád....

 
At 26. 8. 2005 7:37:00, Anonymous Anonymní said...

To je z toho bláznivého počasí, které si mění teploty i klidně o víc než deset stupňů, z toho by i orangutan zcepeněl... Taky jsem tento týden byla nachlazená, takže vím, o čem je řeč :-(. Přeju uzdravení brzy!

 
At 26. 8. 2005 23:14:00, Blogger running observer said...

To se snad šíří po internetu či co. Já jsem posledních pár dnů taky zdechlej, včera večer a dnes ráno dokonce bolesti zad v bedrech, že jsem měl obavy, zda vůbec budu schopen zítra startovat na Malém svrateckém maratonu (Vír-Nedvědice-Vír 32 km). No už se lepší, tak to zkusím...

 

Okomentovat

<< Home